Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Έλα κοντά μου ... Ntayekta!!!!!

30 Οκτώβριου 2010
Πανάρχαια Ελιά Ancient olive


Πέταξε ένα πουλί κι έφερε ένα φιλί...καλησπέρα Ntayekta !!!

Φωτιά στην οροσειρά Μπέλλες ή Κερκίνη



Έλα κοντά μου δεν είμαι η φωτιά
τις φωτιές τις σβήνουν τα ποτάμια
από Στρυμόνα - Δούναβη μέχρι και Αμαζόνιο
τις πνίγουν οι νεροποντές & οι ξαφνικές καταιγίδες
τις κυνηγούν οι βοριάδες από βορρά
Δεν είμαι δεν είμαι η φωτιά Ntayekta
Έλα κοντά μου δεν είμαι ο άνεμος
τους άνεμους τους κόβουν τα βουνά
το Μπέλλες & τα Κρούσια
τους βουβαίνουν τα λιοπύρια
τους σαρώνουν οι κατακλυσμοί
Δεν είμαι δεν είμαι ο άνεμος
Εγώ δεν είμαι παρά ένας στρατηλάτης
ένας αποσταμένος κατακτητής
που ακούμπησε στη ρίζα μιας ελιάς
ν΄ακούσει το τραγούδι των γρύλων
κι αν θέλεις έλα να τ’ ακούσουμε μαζί!!!!!
Aφιερωμένο σε μια κοπέλα στο Los Angeles, California, United States
που ακούει στο όνομα Ευγενία!!!!!!!

Χρήστος Α. Κατσαρός

Χρήστος Α. Κατσαρός – Ερωτικό κάλεσμα 30-10-2010,Γ.Νταλάρας-Χ&Π Κατσιμίχας


Χρήστος Α. Κατσαρός με θεά την οροσειρά Μπέλλες ή Κερκίνη


Δούναβης Βιέννη Αυστρίας


Πόταμος Στρυμόνας


Πόταμος Αμαζόνιος


Ξαφνική καταρρακτώδη βροχή


Ο έρωτας δεν κρίνεται. Ο έρωτας και η αγάπη καθαγιάζουν ότι βρίσκεται γύρω τους.
Ο ερωτας είναι ένας, χωρίς σύνορα, φραγμούς και αποστάσεις.
Ο έρωτας δεν έχει ούτε μέτρα ούτε σταθμά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου