Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Έψαξα να σε βρω – Ερωτικό Ποίημα Χρήστος Α. Κατσαρός, I searched to find you - Love Poem Christos A. Katsaros

Χρήστος Α. Κατσαρός ,Συγγραφέας Λιβάδια Σιντικής Σερρών
Christos Katsaros D, Meadows Writer Sintiki Serres
 Chris Sintiki




Έψαξα να βρω τα πιο όμορφα χρώματα…
και μάζεψα λουλούδια,
κοίταξα ώρες ατέλειωτες θάλασσες και ουρανό,
ηλιοβασιλέματα, ανατολή και τα πουλιά και το ουράνιο τόξο…
μα απ’όλα όσα αντίκρισα ένα με μάγεψε μονάχα…
το ωραιότερο γαλάζιο, το πιο βαθύ και φωτεινό…
το χρώμα των ματιών σου!
Έψαξα να βρω τα πιο ευωδιαστά αρώματα…
και μύρισα τον άνεμο η άνοιξη σαν μπαίνει και άνθη και αρώματα πανάκριβα και τη βροχή που πέφτει…
μα απ’όλα όσα μύρισα ένα με πλάνεψε μονάχα…
το πιο ωραίο άρωμα που δεν θα το ξεχάσω, με ταξιδεύει, με μεθά… το άρωμα του κορμιού σου!
Έψαξα να βρω τον πιο ωραίο ήχο…
κι άκουσα πουλιά να κελαηδούν, το θροίσμα των φύλλων και το νεράκι που κυλά και μελωδίες από όργανα αρμονικά δεμένες…
μα απ’όλους όσους άκουσα ένας με μάγεψε μονάχα….
με γαληνεύει πάντοτε… τόσο γλυκός και τρυφερός…
ο ήχος της φωνής σου!
Έψαξα να βρω την πιο ωραία εικόνα…
κι είδα βουνά και θάλασσες και δάση και τοπία…
μα απ’όλες όσες κοίταξα μια με μάγεψε μονάχα…
με ηρεμεί σαν την κοιτώ… γεμάτη αρμονία…
και είναι η μορφή σου!
Έψαξα να βρω την ευτυχία κάπου…
και πλούτη μάζεψα πολλά και
όλο τον κόσμο γύρισα και γνώρισα τη δόξα και ανθρώπους και κουλτούρες και γεύτηκα τα πάντα…
μα ύστερα κατάλαβα πως όλα όσα ψάχνω μόνο σε ένα θα τα βρω…
και χρώματα και αρώματα και μουσικές και εικόνες και όλη την ευτυχία…
και είναι στη μοναδική και πολύτιμη ύπαρξή σου.

Translated from Greek to English

I searched to find the most beautiful colors ...
and gathered flowers
I looked at hours endless sea and sky,
sunset, sunrise and the birds and the rainbow ...
all, but what I saw only one fascinated with ...
the most beautiful blue, the deepest and bright ...
the color of your eyes!
I searched to find the most fragrant scents ...
and the wind smelled like spring comes and flowers and expensive perfume and the rain falls ...
all, but you smelled just seduced her with a ...
the most beautiful fragrance that will not forget to travel with a drunk ... the scent of your body!
I searched to find the most beautiful sound ...
and heard birds chirping, the rustling of leaves and refreshing water flowing melodies and instruments seamlessly tied ...
but from everyone who listened spellbound with just one ....
with calm ... always so sweet and loving ...
the sound of your voice!
I searched to find the most beautiful picture ...
I saw mountains and forests and landscapes ...
But from all those that looked with a enchanted only ...
with a calm look like ... full of harmony ...
and is the form you!
I searched to find happiness somewhere ...
and gathered many riches
the world turned and met the glory and people and cultures and tasted everything ...
But then I realized that everything I'm looking for just one will find ...
and colors and scents and music and pictures and all the happiness ...
and is in a unique and valuable your existence.
Christos A. Katsaros Chris Sintiki


Χρήστος Α. Κατσαρός
Christos A. Katsaros
 Chris Sintiki






Ουράνιο τόξο στην οικία και τον κήπο μου!!! Rainbow in the house and my garden!



Σαν ρομαντικό
καρκινακή που είμαι σας παρουσιάζω τον κήπο μου.

Ο κήπος μου
με τα λουλουδάκια μου, δενδράκια μου, το πράσινο μου, η οικία μου αλλά και του πάππου
μου οι οικία. 300 διαφορετικά ειδή λουλουδιών έχω αλλά και 45 διαφορετικά δενδράκια.

 

-->

Garden and house/Κήπος και οικία- Χρήστος Α. Κατσαρός 13/4/2010 (Α) http://youtu.be/k_YOgtBnWNs



 


 Garden and house/Κήπος και οικία- Χρήστος Α. Κατσαρός 13/4/2010 (Β) http://youtu.be/oOuh5fITpGw



 


 Garden and house/Κήπος και οικία- Χρήστος Α. Κατσαρός 13/4/2010 (Γ) http://youtu.be/QGxkkXgS5Ww



 


 Garden and house/Κήπος και οικία- Χρήστος Α. Κατσαρός 13/4/2010 (Δ) http://youtu.be/J20-EYawZPY




 

-->


4 σχόλια:

  1. Τα καλύτερα και ομορφότερα στη ζωή δε μπορείς να τα δεις ή να τα αγγίξεις. Μπορείς μόνο να τα νιώσεις με την καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρελαθηκα με το βιντεο...ποσο πισω με γυρισες και τι ωραιες αναμνησεις μου ξυπνησες...ακουσα ηχους που εχω χρονια να ακουσω και στα ρουθουνια μου νομιζω εφτασε η ευωδια της ανθισμενης αμυγδαλιας...ενοιωσα την αναγκη μια σταλια να καθισω στο χορταρι...τοσο απλα πραγματα που ομως τα εχω στεριθη εδω στην ξενητια...ζηλεψα το σπιτακι στο χωριο...εχω δεν εχω χωριο ουτε σπιτακι..ευχομαι να εισαι γερος και συ και η οικγενεια σου και να το χαιροσατε...κλεινω να σκουπισω τα δακρυα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ παρά πολύ, από τα βάθη της ύπαρξης μου Evi. Ο χριστός , να είναι πάντα αρωγός στην ευλογημένη ζωή σου!!!! Ανταποδίδω με όλη μου την αγάπη……….. Καλή χρονιά και προπαντός γεμάτη υγεία. Στο σώμα, στη ψυχή, και στο πνεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειμαι η γυναικα του κυρίου από γιαννενα για τα σκυλάκια είστε καλά γράφτηκα στο youtube σας και στο facebook εστειλα αιτημα προσκλησης φίλου ελπίζουμε να σας δούμε σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή