Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ο Στρατιώτης Ποιητής Κατσαρός Χρήστος, Κέντρο Εκπαίδευσης Τεθωρακισμένων







Ο Στρατιώτης Ποιητής Κατσαρός Χρήστος, Κέντρο Εκπαίδευσης Τεθωρακισμένων

Δεν έχω γράψει ποιήματα
μέσα σε κρότους
μέσα σε κρότους
κύλησε η ζωή μου.

Τη μιαν ημέρα έτρεμα την άλλην ανατρίχιαζα
μέσα στο φόβο
μέσα στο φόβο
πέρασε η ζωή μου.

Δεν έχω γράψει ποιήματα
δεν έχω γράψει ποιήματα
μόνο σταυρούς
σε μνήματα
καρφώνω.

Αποστολή των Τεθωρακισμένων Μονάδων είναι η εμπλοκή και καταστροφή των εχθρικών δυνάμεων με την χρησιμοποίηση πυρός, κινήσεως και κρούσεως, σε συνδυασμό με τα άλλα όπλα. Το Όπλο αυτό αποτελεί ένα καλό συνδυασμό ευελιξίας (στο πεδίο της μάχης) και ισχύος πυρός.
Οι μονάδες αρμάτων έχουν τις παρακάτω ικανότητες :
• Διεξαγάγουν επιχειρήσεις, που απαιτούν μεγάλη ισχύ πυρός, ευκινησία, προστασία θώρακος και ψυχολογική επίδραση.
• Επίθεσης ή αντεπίθεσης, υπό το εχθρικό πυρ.
• Καταστροφής εχθρικών Τεθωρακισμένων, δια πυρός.
• Υποστήριξη μηχανοκινήτων Μονάδων και Μονάδων Πεζικού δια πυρός, κινήσεως και ψυχολογικής επίδρασης.
• Ταχεία εκμετάλλευση των αποτελεσμάτων των όπλων μαζικής καταστροφής.
• Παροχή υποστήριξης με πυρά
• Διεξαγωγή επιχειρήσεων κάτω από συνθήκες περιορισμένης ορατότητας με τη χρησιμοποίηση συσκευών επιτηρήσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου