Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Η καταγωγή μου! Λιβαδιά Σιντικής Σερρών

Chris Sintiki

Χρήστος Α. Κατσαρός Chris Sintiki


Χρήστος Α. Κατσαρός Chris Sintiki




Χρήστος Α. Κατσαρός Chris Sintiki


H Καταγωγή μου είναι από τα πουλιά που φυγών προς τον ήλιο, από έναν άνεμο που χάθηκε για πάντα. Από δυο βήματα που πνίγηκαν στη νύχτα, γεννηθήκαν τα μάτια μου. Κι αν θα με διττέ, δεν θα ξέρετε παρά το γέλιο μιας φτερούγας μπρος στο φως, του άνεμου που άρχετε από παντού κι όλους τους δρόμους που τελειώνουν με την νύχτα…. .λίμνη KERKINH Σερρών και το αγαπημένο μου χωριό Λιβαδιά Chris katsaros
Χρήστος Α. Κατσαρός
Λιβαδιά Σιντικής Σερρών


-->
Βίντεο από το νέο μου κανάλι στο YouTube επειδή διαγράφτηκε το παλιό, από το έτος 2010.
Με τα χρώματα που άφησε το τελευταίο ηλιοβασίλεμα!/31.8.11 http://youtu.be/JAmI--lmYcA
 
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη
Χρήστος Α. Κατσαρός
 Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Περιφερειακή Ενότητα Σερρών
Δήμος Σιντικής Σερρών
Δημοτικό Διαμέρισμα Λιβαδιάς 
Τηλ. Επικοινωνίας: 6976915473 Wats Up , 2327110024 σταθερό 
Σας παρακαλώ γράψτε αν θέλετε το σχόλιο σας;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου